Måndag

Idag har jag jobbat precis som varje måndag :)
Dagen gick extremt fort, kändes inte som om jag fick alls mycket gjort.. Men det fick jag iallafall ^^ Många som var tillbaka från sina semestrar och några som gick på semester..

Tiden går så sjukt fort, snart har hela sommaren gått och snart även året.. Känns ganska deprimerande faktiskt :/

Aja efter jobbet så åkte vi och köpte en ny kamera.. Jag köpte en till mej och mamma en till jobbat ^^





Rengjorde för en stund sen mitt ansikte med tre olika saker xD Först en rengöringskräm sen ansiktsvatten och sist en till kräm :P Ska försöka hålla detta nu ett tag för att se om det funkar :P


Kommentarer
Postat av: Nina

Skulle också behöva en ny kamera, zoomen har gått på semester på min nuvarande..

2010-07-06 @ 09:53:17
URL: http://haekkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0