Söndag

Gårdagen var riktigt rolig.. Började med att vi grillade hemma hos Evis.. Tog en jävla tid men vad ska man göra? ^^ haha efter att vi hade käkat så bytte Eve och Jenny om och började testa en massa kläder från Eves garderob.. De tjatade och tjatade och tyckte att jag skulle ha på mej en klänning istället för det jag redan hade på mej..

De fick till slut på mej en klänning men jag tog av mej den ungefär lika snabbt som jag fick på mej..
Efter att vi hade blivit klara så drog vi till tåget för att möta upp Loppan vid Grönan..
Vi var på grönan till typ halv 1 och då drog jag, Jenny och Eve till Harrys för att möta upp min killkompis Björn.. Det var inte meningen att vi skulle dra till harrys, för vi hade tänkt att dra till Patricia eller något sånt.. Men eftersom att han ringde till mej och sa att han skulle dra till Harrys helt själv så fick jag lite ångest över det och sa att jag var tvungen att dra dit :P
Det var iallafall jätte roligt.. Träffade två killar som jag känner, var ett tag sen jag träffade dom sist så det var roligt :)
Vid halv 3 så drog vi ifrån Harrys och gick till Max för att käka.. Men jag kunde inte käka även fast jag va sjukt hungrig, jag mådde sjukt illa.. Trodde verkligen att jag skulle spy när jag satt där inne med all den där hemska lukten..
När vi väl satte oss på bussen så såg jag att mina killkompisar från Harrys satt på bussen.. Så jag satt och pratade med dom typ hela vägen hem.. Eller pratade mer eller mindre med Alex eftersom att han inte satt och sov :P

Var iallafall en riktigt trevlig kväll med härliga människor :) Så tack alla ni som gjorde den så bra som den var :)






Fler bilder hittar ni på http://Isbiiteen.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0