Söndag

Jaha, då är denna helg tyvärr över..!
I fredags efter jobbet åkte jag hem till haninge igen för att jag hade glömt mina körtillstånd.. Sen åka jag hem till pappa... Blev middag och sedan drog jag och Camilla till Södertälje.. Vi mötte upp BB och gick sedan till Caesars för att ta en cider eller två..
Åkte hem med sista bussen till landet ^^

Lördag:
Vaknade och fixade mej i ordning.. Åkte sedan ner till Kaggis med Camilla och BB.. Var inte jätte roligt eftersom jag inte alls gillar att ligga och sola eller ännu mindre bada..
Men hade god mat med oss och vi hade det trevligt.. Efter det så åkte vi till Skärholmen för att kolla runt lite.. Slutade med att jag köpte två gröna Vinglas, två gröna dricksglas och en stor svart kopp ^^
Vi gick in på New Yorker också för att se om de hade fått in något roligt :P Hittade inga snygga kläder än det jag redan äger.. Haha men jag hittade en skit snygg väska som jag funderar på att åka och köpa någon dag :D

Testade även på att köra bil :D Satt först på uppfarten och försökte lära mej dragläge (gick sådär).. Sen när pappa hade kommit hem igen efter sin motorcykel tur så åkte vi till Alfa Laval och körde...
Då gick det mycket bättre, jag var dock lite halft livrädd och skrek till ett x antal gånger.. Men jag krockade inte iallafall :D
Blev ett par kärringstopp också xD Men det tillhör när man håller på att lära sig :) Kommer nog ha glömt allt till nästa gång jag ska köra haha..
På kvällen blev det kortspel och chokladbomb med marshisar :D Kom inte i säng fören vid halv 3..




Nu blire middag.. Hörs senare :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0