Tisdag

Fy sjutton vilken dag... Var en del strul på jobbet, det var inte jätte farligt men det är jobbigt när saker och ting händer exakt samtidigt.. Hade inte jätte mycket saker att göra men blev ändå lite övertid pga strulet..

Efter jobbet åkte jag hem och tog det lugnt.. Var och handlade duschkräm och lite annat innan dock men annars så gjorde jag inte så mycket..
Lagade mat (eller försökte) det var väl ätligt men skulle inte direkt påstå att det var gott xD Vet inte om det verkligen är så eller om det bara är så att jag inte kan tycka om min egna mat :P haha får se vad bror säger imorron kväll ^^

Igår kom Sylvia tillbaka till jobbet efter hur länge vet jag inte från sin mamma ledighet ^^ haha henne tycker jag om.. Hon är jätte trevlig och hon verkar vara en sådan person som får saker gjort.. Hon såg min hög med avtal som ska kontrolleras och började direkt brainstorma efter en lösning..
Sen så har hon hjälpt mej med att få fram en massa kundnummer som sist tog mej 5 dagar att söka igenom.. Så tack till henne så jag slipper sitta och slita i 5 dagar till :)


Ååååhhh, justde..! Pratade med ingen mindre än Viktor igår :D Blev riktigt glad av det.. Förstår inte hur han kan göra mej på så bra humör när jag faktiskt inte ännu har träffat honom..
Men iallafall just på den punkten...... Jag ska träffa honom nästa vecka :D Hoppas verkligen att ingenting kommer i vägen, så som jag har längtat efter att få träffa denna person.. Hoppas verkligen att den här känslan finns där i verkligheten också...



Bilden är från i lördags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0