Torsdag

Idag på lunchen kom sötnötarna Loppan och Evis till mitt jobb för att äta lunch och självklart en tur till East street :D

Även fast jag har piercat mej ett x antal gånger så var jag ändå sjukt nervös.. Jag har ätit ganska dåligt idag också, så det hade nog en del i det haha..
Men allt gick iallafall bra, det var en ny tjej som piercade mej.. Emilia hette hon, riktigt duktig tjej.. Ska jag pierca mej någon mer gång och hon jobbar så vill jag att hon ska göra den xD

Nu har jag tagit ut min läpp piercing och gjort en ny, fast i mitten på läppen istället :) Tyckte det blev jätte snyggt, längtar tills om 2 månader när jag får sätta i ringen :D
Ska tillbaka om 2 veckor för att se om det läker som det ska och sånt..



Har varit riktigt segt på jobbet idag.. Kändes inte som om jag fick någonting gjort alls, även fast jag fick det ^^ Hoppas att morgon dagen blir bra..
Får se om jag ska dra in till någon park med tjejerna för att festa på Pride området eller om jag är hemma och städar.. Haha får se hur det blir imorron..

Nu är det bara två dagar kvar innan Pride paraden och alla säger att det ska regna.. Vill verkligen inte gå runt i en härlig parad om det regnar..! Förhoppningsvis så blir det bra väder :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Allt klär en skönhet - så även denna piercing även om jag förmodligen inte gillar den kommande ringen.



Städa! Ja! Vill inte komma hem till ett ostädat hem ju :-(

2010-07-30 @ 00:21:19
Postat av: Angelica

Sv: hehe tack ^^ det kommer bli snyggt mamma oroa dig inte :)



Haha jag ska städa tänkte mer om jag skulle dra efter det :P

2010-07-30 @ 16:48:48
URL: http://misslyckad136.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0