Torsdag

I know i know, jag uppdaterar dåligt.. Orkar inte, när det inte händer så mycket eller så hinner jag inte ^^

Tisdag:
Jenny och Evis kom in till mitt jobb för att luncha med mej - sötisar :) Var jätte trevligt, har inte setts på ett tag.. Tråkigt att vi inte hade mer tid bara men vad ska man göra när man har ett jobb att sköta :P haha
Jag fick ett par jätte snygga Ed Hardy shorts av Eve :D <3
Haha jag såg dessutom min snygging från sommarfesten :D Var länge sen man såg honom så det gjorde mej lite glad :)




Onsdag:
Ja, det var inte så mycket som hände på jobbet - eller inte vad jag minns iallafall xD
Jobbade över i lite mer än 1 timme.. Behövde inte riktigt det men eftersom att morsan skulle jobba över så gjorde jag det också (vad gör man inte för att få åka bil hem ^^)
När vi väl kom iväg så var det bara att köra som faan eftersom att jag skulle vara i stan igen vid 20.00 för att träffa Loppan..
Så när jag kom hem hann jag inte göra så mycket förutom att trycka i mej en liten Billys lasagne och sedan springa till bussen :P
Väl framme vid Grönan så var det så sjukt mycket folk.. Har nog aldrig sett så mycket folk på samma ställe haha..
Vi skulle kolla på Damien Marley (Bob Marleys son).. Ja, jag stod typ hela konserten och sa "Asså, seriöst..! Gillar folk sånt här..?" Som ni kanske förstår så gillade jag inte musiken men det var roligt ändå.. Har alltid lika roligt med min Loppa :)
Blev lite senare än jag hade tänkt mej men det gjorde ingenting :D

Torsdag:
Jobbade som vanligt, jobbade över en liten stund bara.. Zaras fel haha ;)
Efter vi hade käkat middag så ställde jag mej för att försöka mej på jongleringen igen.. Gick åt helvete i början men efter ca 30 minuter så började det gå lite bättre.. Suger fortfarande men det går framåt iallafall :D
Ska nog ta med mej bollarna till pappa och öva hela helgen för att sedan kunna impa på jobbet på måndag ^^

Haha när jag sitter på jobbet så ringer min telefon.. Blev lite förvånad när det var Björn.. Haha men han ville ringa och se till att jag skulle gå och kolla på när hans band ska spela på Harrys den 5 augusti.. Det är klart att jag ska gå och kolla på det, skulle jag inte missa :) Någon som vill följa med mej? :)

Jag har hittat två par "tofflor" som jag ska köpa :D Skit snygga och ganska billiga också.. Carina på jobbet ville ha typ likadana som jag har men ska kolla med henne om hon hittar några på den sidan som jag ska beställa från för då kan vi typ beställa samtidigt eller något sånt :P

Just nu sitter jag och lyssnar på min nya favoritlåt för tillfället :D och så pratar jag med Viktor :D


Ke$ha - Boots and Boys <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0