:)


Kom hem för en stund sen från bion.. Var och såg Eclipse med mina älsklingar Loppan och Nakenfåret :) Filmen var jättebra men jag hade inte trott så mycket annat ^^

Jag blev EXTREMT irriterad på alla fjortisar som satt och skrek halsen av sig varje gång Jake (Taylor Lautner) visade sig halvnaken i bild.. Vissa tillfällen ville jag bara skrika håll käften.. Men jag gjorde inte det *stolt* ^^

Kan ju säga att den där mini kärleken som fanns över Edward (Robert Pattinsson) i den första filmen har försvunnit helt från mej.. I denna film har min nya favorit blivit Jasper (Jackson Rathbone) :D

Men helt klart bra, nu får man längta till nästa film då xD

Nä, nu ropar sängen på mej.. Vi hörs imorron - eller snarare senare idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0