Måndag

Idag har jag faktiskt inte mått alls bra.. Min hosta har blivit värre, min halsont också :/ Avskyr att vara sjuk.. Vill vara frisk och må bra..

Var extremt lugnt idag på jobbet :) Hade en tjejzon på min avdelning idag - haha de två killar som är fullt anställda är på semester och vår sommararbetare är sjuk :P Haha var lite roligt faktiskt :D

Dagen gick riktigt fort tycker jag, hade inte jäätte mycket att göra men det var ganska bra.. Kunde rensa ganska mycket på mitt skrivbord (göra saker som jag har skjutit på)..
Sorterade alla mina avtal som jag har registrerat xD Haha det är en jäääävla massa :P

För en stund sen så bokade jag biljetter till Eclipse på onsdag :) Blir nog en trevlig kväll med mina älsklingar :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0