Onsdag

Idag på jobbet gick allt jätte bra :)
Förutom att jag typ höll på att svälta ihjäl medans jag väntade på att mamma skulle komma tillbaka från sitt möte i stan *suck* hur fasiken kan man dra över ett möte med 1 timme? Det är inte okeey..! ^^

Men iallafall jag dog inte - tur det.. Fick en hel del gjort idag dessutom.. Känns skönt när saker och ting börjar komma i ordning igen.. Förra veckan tyckte jag att jag hade för lite att göra, sen kom allt på samma gång och nu har jag en massa att göra xD Det enda som jag tycker är jobbigt är att allt kommer från olika håll så man kan inte riktigt få någon bra ordning på det..
Men jag försöker så gott jag kan och det brukar ju vara det bästa :)

Efter jobbet åkte jag och mamma till handen för att hämta ut hennes skor som hon hade lämnat in på omklackning.. Vi gick snabbt in på Gina Tricot pga att jag såg något som jag gillade xD
Ska nog åka och testa den imorron när jag fått lön, även fast jag inte är jätte hundra på om det är snyggt på mej..

Vi åkte sedan till Skokanonen (den bredvid ÖB).. Först och främst så hittar jag en jättefin väska som jag verkligen funderar på att köpa :D
Efter det så börjar jag vandra lite bland skorna och hittar ett par jätte snygga boots... Jag testade dom och jag lovar, jag tog inte av mej dom på hela tiden som vi var i den affären (minst 20 minuter).. Jag ÄLSKAR dom..! - Tänkte precis lägga upp bilden jag tog på bootsen men insåg att den ligger på mobilen och orkar inte lägga in den just nu xD Men bilden finns på min bdb http://Isbiiteen.bilddagboken.se :)


Justde idag på jobbet så fick jag veta att vi inte jobbar halv dag imorron :( Tråkigt som sjutton, skulle ju till stan och träffa tjejerna :( Men jag träffar iallafall Jenny och Loppan på onsdag då vi ska gå och se på Twilight :D
Imorron kväll så ska jag gå på Bandit festen med Evelina :) Ska bli riktigt skoj, älskar att gå på bandit festerna med Evis :D

Imorron blir det glass och jordgubbar på jobbet :D MUMS..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0