Söndag

Nu är helgen över..! Har inte direkt gjort något speciellt.. Förutom att jag var ute med Loppan förstås :)
Det var typ höjdpunkten på hela helgen ^^

Imorron börjar en ny arbetsvecka och den är inte alls lång - tack och lov för det..
Haha imorron efter jobbet blire bio med Jenny och Eve.. Kommer väl bli ganska roligt..
Tisdag och onsdag har jag än så länge inget planerat..
På torsdag dock så jobbar jag halvdag så jag slutar kl 12 :D Då ska jag åka och träffa Jenny och Jossan för att de ska kolla på löshår och så ska vi väl ta en fika och bara umgås :) Ska bli roligt, var ett tag sen ^^

Jag har inte pratat med Viktor på typ jätte länge och det suger sten hårt :( Hoppas att det blir ändring på det snart, saknar faktiskt att prata med honom.. Han är en av få människor som verkligen kan få mej att le..

Nä, nu tänker jag nog gå och lägga mej i min stora mysiga säng och värma mej lite.. Förhoppningsvis kanske jag kan somna också :P Måste ju upp och jobba imorron xD Hoppas att det blir en lugn vecka :)

God natt på er :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det kommer bli jätte mysigt med bio =)

2010-06-21 @ 13:47:12
URL: http://metrobloggen.se/esaa
Postat av: Mamma

Vadå slutar 12.00?



Vi jobbar till 14.00 när det är halvdag

2010-06-21 @ 21:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0