Torsdag

Igår tog Camilla och Sofia studenten.. Grattis till er :)
Var en riktigt lyckad kväll med en del drama men en massa roligheter :D Togs en jävla massa bilder (ca 300 st) men har inte riktigt orkat kolla igenom alla ännu.. Så bilderna kommer kanske upp imorron eller på lördag.. Så håll utkik..

Strax innan ett idag begav jag mej mot bussen med all min packning för att åka in till stan för att träffa Eve :) När jag satt på tåget så ringer Eve mej och frågar om det var okeey att Izza följde med oss när vi skulle shoppa och fika.. Självklart så fick hon det :) Riktigt skoj att träffa de två.. Hade jätte roligt :)
Jag köpte ett spetslinne och en ny väska :D Fick även ett par shorts av Izza :P
När jag gick av bussen i brandbergens så ville jag bara börja gråta för jag hade så jävla ont i fötterna.. När jag väl kom hem och fick av mej skorna så såg jag att jag hade fått värsta såren på fötterna efter mina skor..! Shiit, lite konstigt hade lixom på mej mina converse.. Haha har aldrig någonsin haft problem med mina converse skor tidigare.. Fast jag har ju använda dom där extremt mycket den senaste tiden.. Får bli en liten paus ifrån dom nu :) Har ju en massa andra snygga skor som jag kan använda :D

Imorron på kvällen ska jag åka in till grönan och träffa Loppan efter att hon slutat.. Kolla på Mando Diao när de spelar och sedan blire paaarrrty :D Ska bli roligt, får se vart kvällen leder oss ^^

Nu den senaste tiden har jag börja känna denna hemska ångest över mitt liv igen..! Eller mitt liv ska jag väl inte säga snarare killarna i mitt liv (och de killar jag vill ha i mitt liv) Vet inte riktigt hur jag ska lösa det men jag är en ganska smart tjej så jag kommer nog på det på ett eller annat sätt ;)
Förhoppningsvis så löser det sig till min fördel :)

Nä, nu orkar jag inte skriva mer.. Ska försöka göra något vettigt innan jag måste gå och sova, ska ju jobba imorron *suck* ^^

Kommentarer
Postat av: Jenny

Varför frågar ni aldrig mig om jag vill följa med till stan osv :/

2010-06-05 @ 17:11:21
Postat av: Anonym

Grönan är ju inte så tråkigt att gå på. :P

2010-06-06 @ 02:52:42
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Angelica

SV:

Det var inte planerat att vi skulle till stan, bara blev så.. Så klart att vi vill att du ska följa med oss överallt :D <3



Haha grönan kan vara roligt, beroende på vilka man är med ^^

2010-06-06 @ 12:21:26
URL: http://misslyckad136.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0