Update :)

Onsdag:
Jobbade hela dagen precis som jag alltid gör ^^ Sen åkte jag hem, käkade lite middag, bytte om och begav mej mot bussen :P Skulle in till stan för att gå på bio med Loppan :)
Träffade Animal vid handenterminalen, var ganska trevligt har inte träffat han på jävligt länge ^^
Loppan hoppade på tåget i Skogås och Animal hoppade av i Trångsund.. Men vi fick lite tid att prata iallafall haha..
Väl inne i stan så bestämde vi oss för att kolla på Killers som hade premiär samma dag.. Den var ganska bra, man kunde ju (precis som med alla filmer) lista ut vad som skulle hända men det gjorde inte så mycket xD
Var en massa fjortisar som satt och skrek typ varje gång Ashton Kutscher visade sig halvnaken.. Vissa gånger blev jag så irriterad så jag skrev typ BUHU...! hahahah tyckte jag iallafall var ganska roligt ^^

Torsdag:
Kommer inte riktigt ihåg men jag tror inte att jag gjorde något speciellt ^^ Haha kollade nog bara på ett par filmer efter jobbet och sedan gick jag och la mej ganska tidigt, var super trött..

Fredag:
Gick upp lite tidigare än vad jag brukar göra pga att jag skulle vara tidigare på jobbet.. Skulle för första gången vara med på enhetsmötet.. Haha så när klockan var halv 8 satte jag och mamma oss i bilen och begav oss.. Var inte alls mycket trafik så vi var extremt tidiga.. När klockan var typ 8.05 så gick jag och Tina ner till WKB för att käka lite frukost innan mötet skulle börja..
Tyckte det var ganska intressant att vara med på mötet faktiskt, bra att man får lära sig lite mer om de andra avdelningarna :) Hihi blev lite förvånad när en kollega tackade mej pga att jag hade hjälpt honom med en sak xD

Efter jobbet var det bara att snabbt fixa mej och käka för att sedan åka och träffa Loppan i handen :P
Vi drog till Grönan för att kolla på Miss Li (hade ingen aning om vem hon var) det var väl helt okeey.. Hon hade sköna beats i vissa låtar iallafall ^^ Malin och Nico gjorde oss sällskap.. Även fast det spöregnade halva tiden så var det riktigt mysigt.. Satt invirad i en filt för att inte bli dyngsur och dessutom frysa :P När klockan blev 22.00 så slutade de andra så då fick vi sällskap av: Maggie (tror jag hon kallades för), Torsken & Isak.. Haha riktigt roliga personer faktiskt..
Vi drog till After och hängde där ungefär hela kvällen xD Jorre var på Medusa så jag hörde av mej till han så han kom förbi och pratade lite :P
När klockan började bli mycket så lämnade vi After och drog till Max för lite natte mat :)
Efter det så skulle vi bege oss mot haninge, väl vid bussen så visas det att bussarna var inställda pga Kronprinssesans bröllop..
Så vi bestämde oss för att ta tunnelbanan till Farsta strand och sedan chansa på att bussarna gick därifrån.. Tack och lov så gjorde de det..
Jag hoppades på att jag hade kunnat ta bussen från söderbymalmsskolan..! Men när bussen är vid bussgaraget så svänger busschaffisen in där och ställer sig i ett par minuter.. Jag blev typ skit sur och undrade vad fan han höll på med.. Så jag missade bussen med typ 1 minut så fick gå därifrån... Kände verkligen inte för en promenad vid halv 5 på morgonen..!

Lördag:
Vaknade vid 15.30 idag.. Har inte gjort något vettigt alls.. Har bara varit hemma, ätit en massa onyttigheter och bara tagit det lugnt xD
Ringde till Nakenfåret också, var trevligt att prata med henne :) Träffar henne för sällan :( <3 Men på torsdag ska vi träffas, får se vilka fler det blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0