Lördag

Jaha, nu är snart den "långa" helgen snart över..

I torsdags efter jobbet åkte jag och mamma en sväng till handen för att kolla på lite kläder.. Jag hittade en jätte snygg skjorta på Gina Tricot.. Älskar den verkligen :D Jag köpte även en jätte snygg väska.. Hoppas att jag kommer tycka lika mycket om den om en vecka som jag gör idag xD Efter det så åkte vi till mormor för att äta middag med mormor, Ingrid, Olle och Bella.. Satt ungefär hela middagen och försvarade mej själv för olika saker.. Mest angående tatueringar och piercingar.. Ville bara gå därifrån efter ett tag..

Iallafall efter det så var jag på Harry B James för Bandit festen med Evis :) Var riktigt roligt, träffade en hel del folk som jag inte träffat på läääänge :D Fick se Plan Three igen, det var nog faan det bästa på hela kvällen :D De är så jävla awsome...

Ja, igår var det ju midsommar afton som nog ALLA vet xD
Vi gick upp till dansbanan för att kolla läget - lika tråkigt varje år.. Fast detta år hittade jag iallafall något snyggt att kolla på ;)
Mormor kom dit och tog lite lotter och så.. Efter det tänkte vi spela lite minigolf men den var stängd pga tävling.. Så vi gick upp till ica för att handla lite mat och sånt.. Slutade med att vi köpte Kubb och Badminton saker xD
Vi gick sedan till en gräsmatta i närheten av oss och började fixa iordning med kubbet..
Precis när vi skulle börja ställa upp allt så ser jag en halvnaken och blodig Christoffer springa förbi..

Efter ett tag kommer han tillbaka och då kommer han upp och hälsar och sånt.. Då mamma frågar om han ska vara med och spela.. Haha han sa självklart ja.. Han sprang hem och klädde på sig lite och sånt sedan återvände han och var med och spelade.. Det var han och mamma mot mej och Bella..
Var faktiskt riktigt roligt, älskar att spela kubb (även fast jag suger på det)

Idag har vi inte gjort mycket.. Åkte en sväng till Jysk för att kolla på nya ute möbler.. Men hittade inga som föll oss i smaken xD

Imorron blire shopping i Nacka Forum :D Ska till New Yorker och shoppa sönder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0