.

Denna lördag har varit riktigt bra :) Var riktigt skoj att träffa mina tjejer igen.. Ska träffas igen på tisdag, då blire bio :D
Satt och kollade lite halvt på Melodifestivalen och fy fan vad sur jag blev över att Anna vann..! Asså, fattar inte hur fan svenska folket tänker när de röstar på den.. Det kommer inte att gå bra för henne i Eurovision.. Tycker faktiskt att Salem Al Fakir skulle vinna, Darin eller Erik Saade..! De skulle nog ha en extremt mycket större chans än vad hon kommer att få..
Nä, fy faan..!
Jag är jätte trött just nu, funderar på om jag ska ta och gå och lägga mej :)

Justde bild på håret :) Jag lovade ju och jag håller det jag lovar..


Vad tycker ni? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0