Härlig tisdag :)

Idag var på bio med tre av mina älsklingar :) Var riktigt mysigt att träffa er, var länge sen jag skrattade så mycket :D Behövdes verkligen.. Filmen vi såg var Remember Me, den var riktigt bra.. Gillade historian och allt sånt.. Inte lika förtjust i slutet men den var bra ändå :D
Jag älskar att gå på bio, allt är så mysigt och roligt.. Sitter och skrattar åt filmen, folket omkring som sitter och gråter (Eve & Loppan) och sånt :) Man får en sådan härlig myskänsla..

Idag fick jag ett sånt extremt fint sms när jag var på jobbet.. Blev så glad så jag gick omkring och log ett bra tag efter :D <3

Idag när bror kom hem vid 23.00 så hade jag gjort sås så att vi kunde käka middag.. Så när jag hade satt mej i mitt rum för att käka kommer han in och ger mej en Vitaminwater Lemonade.. Har inte smakat just den så ska bli intressant och se om den är lika god som de två jag redan smakat :D Ska smaka på alla, hoppas att alla är lika goda xD Måste spara flaskorna för att hålla koll på vilka jag druckit..

Haha justde måste berätta att när jag stod och fixade matlåda till mej och bror häromdagen så skulle jag steka hamburgare.. Så skvätte det flott ifrån stekpannan och landade självklart på min MAGE..! Fy fan vad jag skrek, gjorde satans ont... Så nu har jag ett fint brännsår på magen, ser jävligt sexigt ut.. Hoppas att det inte syns om en månad, då det är dags att ligga och glassa på en solstol hela dagarna :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stekte du utan tröja?! :p

2010-03-19 @ 17:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0