Måndag

Nu är första dagen på veckan avklarad xD
Allt på jobbet gick bra, hade inte så jätte mycket att göra så har mest tagit det lugnt.. Jag hittade ett problem i våra mallar och lite sånt som jag fick en massa creed för att jag hittade det och berättade hur vi skulle åtgärda det :D
Känns skönt när man får beröm, då känns det bättre att jobba :)

Efter jobbet tog jag och mamma en taxi från Gullmars för att vi skulle hinna till Akelius innan kl 18.. Vi var där ca 17.45 och kollade på tapeter.. När klockan var 2 minuter i så släcker de ner och "kastar" ut alla.. HALLÅ vi höll på att skriva upp vilka tapeter vi skulle ha..! Tycker att det är jävligt fel, de har öppet till 18.. Om det är så att de ska kasta ut alla direkt vid kl 18 så borde de ju skriva att man ska vara där så att man hinner klart innan kl 18.. Vi trodde ju att vi kunde komma dit strax innan och förhoppningsvis kunna stanna tills vi valt klart.. Det var ju inte så att vi stod i 1 timme och velade över vilka vi skulle ha.. Vi hade så gott som bestämt oss men vi fick inte skriva klart..!

Jag köpte en ny ansiktsskrub sak igår som jag testade idag och än så länge är jag nöjd :D Så förhoppningsvis är jag lika nöjd om en vecka ;P

Sitter just nu och kollar på en hemsida på lite kläder.. Har faktiskt hittat en del saker som jag gillar :) Funderar på om jag kanske ska beställa något av det :P Får se hur jag gör, alltid roligt när man får något nytt i garderoben :D
Aja nu ska jag kolla vidare och sedan sova.. Ska ju jobba imorron..

Justde.. Imorron ska jag leka påsk kärring med Walle.. Vi ska åka och köpa godis till alla avdelningar.. Mamma hade sagt till Walle att jag var Lösviktsgodis proffs xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0