Söndag

Usch känner verkligen hur dålig jag har blivit på att blogga.. Inte ett dugg roligt, förstår varför jag har så lite läsare :( Men jag försöker faktiskt hitta på saker att skriva om men det är inte så lätt när det inte händer något..

Veckan gick iallafall ganska fort, jobbade en massa och så precis som vanligt :P I fredags gick jag lite tidigare från jobbet och begav mej mot "landet".. Fredagen var jag hemma och tog det lugnt..
Lördagen började med att vi åkte till Södertälje för att boka semester resa.. Så nu åker vi till Egypten 16 - 23 april :D Efter det åkte vi hem till Lena för att träffa Lottas föräldrar, vi var där i ca 40 minuter sen åkte vi hem..
Sedan på kvällen åkte vi hem till Sofia för att fira Jonas.. Kvällen hade en hel del mixade känslor, jag blev super sur och irriterad på vissa och andra hade jag inga problem med.. Skulle ha gått och träffat Andreas men tyvärr så blev det inte så :( Men måste se till så att vi kan träffas snart :)

Imorron efter jobbet ska jag möta upp Evis för att gå och se på Alice i Underlandet :) Ska bli riktigt roligt, har saknat min lilla älskling <3

Ska försöka komma ihåg att uppdatera.. Men om det nu är någon som kollar min blogg imorron och ser att jag inte har uppdaterat så kan ni ju höra av er till mej och påminna mej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0