Söndag

Satt och kollade lite på blogg.se's startsida där jag läste att en tjej hade kollat på Blondinbellas och någon Tyra nya bloggshow.. Så jag bestämde mej för att kolla på det för att se vad det var.. Tyckte att det var både tråkigt och helt okeey.. De sitter typ och ger tips om hur bloggar ska bli större, pratade med Kenza och lite annat.. Antagligen så sitter väl alla fjortisbloggare och kollar på det där 24/7, eftersom de antagligen inte har något bättre att göra med sitt liv.. Nä, det var ingenting som jag direkt fastnade för..

Jag har idag bestämt att jag tänker dra tillbaka lite på "Veckans babe" pga att jag känner att jag inte har den tiden att hitta någon att hylla.. Finns ett par personer i mitt liv som alltid finns där för mej och som jag inte kan tänka mej leva utan.. Medans det finns andra som jag verkligen kan skippa totalt i mit liv.. Iallafall de personer som jag pratade om vet hur jag älskar dom och allt sånt.. Men kommer inte att sluta helt med "Veckans babe" det kommer bara bli mer sällan.. Kanske "månadens babe" eller något sånt.. När jag känner att det är någon som har gjort något som jag verkligen vill hylla så kommer det att komma upp :)

Imorron blir det jobb igen.. Ska bli kul och se hur stämningen är på jobbet efter allt bråk och sånt ^^ Och så ska det bli roligt och se hur alla regerar på min nya hårfärg xD Denna vecka jobbar jag bara tills på torsdag, för på torsdag kväll ska jag på BB och Jonas studentskiva.. Så då vet jag inte riktigt hur jag ska göra med sovning och sånt.. Så jag ska ta ledigt på fredagen :) Hoppas att veckan går fort..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jaha....om du tar ledigt vad spenderar du din natt då ?;)

2010-03-15 @ 15:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0