Tisdag

De här två dagarna som har gått på denna vecka har känts riktigt seg men ändå har det gått fort.. Fan, det är ju redan onsdag imorron.. Fattar inte hur fort tiden går, det är nästan jobbigt..!

Jag vet att jag tjatar mycket om detta men jag är så jävla glad över att jag ska köpa min kamera på torsdag :D Längtar som faan, kan knappt koncentrera mej på jobbet pga att jag tänker så mycket på det :D Ska bli totally awsome.. Sitter och räknar ner varje timma som det är kvar innan jag ska åka och köpa den ^^




Pratade med Lille igår :) Vi disskuterade en massa roliga saker, även sånt som inte var så roligt men det kändes riktigt bra, saknar henne en massa.. Va jätte länge sen vi träffades :( Hoppas att vi ses snart..

Annars så har jag haft en massa att tänka på.. Avskyr när man står vid en korsning och inte vet vilket håll man ska gå åt.. Tycker inte om att kasta mej blint utför en klippa utan att veta vad som finns i slutet av stupet..
Önskar att jag visste hur allt slutar så jag vet vad jag ska göra :(

Aja orkar inte skriva mer nu men enjoy det ni fått för nu..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0