Tisdag

Igår var jag som sagt på bio med Evis och såg "Alice i Underlandet" den var riktigt bra.. Tyckte om de galna figurerna och storyn var söt ^^ Såg den faktiskt inte i 3D men tror inte att det behövdes..
Innan bion så var vi och käkade, bredvid oss satt det 3 gubbar (2 som ej kunde svenska och en som kunde) de började prata med oss.. Den ena frågade om Eves tatuering var orginal eller kopierad och när hon svarade så började jag skratta så pass mycket att jag började gråta xD Skrattade oavbrutet i ca 10 minuter.. Haha kan inte ens tänka på det utan att börja skratta igen..

Idag har det gått ganska segt på jobbet.. Men allt har gått bra iallafall :) Känns som att jag är i en svacka, går inte lika bra som det gjorde förut.. Det måste det bli ändring på..
Fick min stegräknare inför tävlingen som jag, mamma och 6 personer till på jobbet ska delta i ^^ Vi ska gå jorden runt på 80 dagar, tävlingen börjar imorron (10 mars) och håller på fram tills den 28 maj.. Så ska bli intressant och se hur det går.. Under den tiden ska jag verkligen försöka att leva lite sundare (äta mindre skräpmat och sånt) ska väga mej innan jag går och lägger mej för första gången på ca 4 år och sedan ska jag inte väga mej igen fören på min födelsedag, då tävlingen avslutas (28 maj) för att se ifall jag har fått något resultat :)
Känner mej faktiskt riktigt taggad, ska verkligen försöka hålla detta.. Känns riktigt bra när det är både tävling och bra för en.. Lixom det är ju bra att man blir peppad till att träna :) Precis vad jag behöver

Som vanligt så känns mitt liv lite upp och ner.. Har en del saker som jag är riktigt glad över att ha/förhoppningsvis få sedan en del annat som jag inte orkar med.. Tar bara en massa energi och det är det sista jag behöver, vi får se hur det blir med den delen.. Vem vet kanske slutar på något sätt som ingen hade trott.. Kanske blir som en tyngd som lyfts från ens axlar eller så trycker det ner en ännu mera, I guess only time will tell..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0