Tisdag

Begravningen igår var jätte fin.. Var en massa blommor och trevliga hälsningar.. Jag klarade mej genom hela cermonin utan att gråta men tyvärr så började jag skratta några gånger.. Blir så när man sitter bredvid bror och sen när man är icke troende och prästen står och säger en massa om att vi är välsignade av Gud och en massa annan skit ^^ Eve och Loppan var jätte duktiga med dukandet och allt sånt..
Jag har alltid velat ha lite av en släktträff synd bara att det blev under dessa omständigheterna.. Men vi hade det trevlig ändå.. Träffade min moster Carina, hennes man Tommy mina två kusiner Patrik och Robert, två av mormors systrar och sedan en hel del av Roffes släkt..
När vi hade lämnat kyrkan så åkte vi hem till mormor för att käka middag och sånt.. Jag åkte med Robert och Patrik till mormor och det var knappt så att jag fick plats i bilen.. De hade så JÄDRANS mycket skit i bilen :P De försökte muta mej så att jag skulle städa bilen :P De skulle aldrig kunna erbjuda mej tillräckligt mycket för att städa den där bilen :P
Robert sa att han kanske kunde fixa jobb åt mej på en klubb i malmö ^^ Patrik tog med sig ett barbie hus hem till sin dotter.. Det barbie huset har gått igenom släkten nu, det var först mitt, sedan fick Bella det och nu ska Mathilda få det ^^


 






 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0