.

Nu har jag blivit sådär dålig på att uppdatera igen som jag sa att jag inte skulle bli.. Fy Angelica..!
Iallafall nu är helgen snart över *suck* har varit riktigt skönt att få vila ut sig.. Fick en långhelg dessutom :D
Nu kommer detta inlägg säkert bli ett sånt där långt och tråkigt utan bilder som Evelina verkligen ÄLSKAR ;)

Torsdag:
Dagen började med att jag jobbade, gick ganska bra.. Slog mitt personliga rekord igen men inte med så jätte mycket så är inte jätte stolt.. Åkte hem lite tidigare från jobbet för att hinna göra mej iordning och packa min väska inför kvällen/helgen.. När jag stod och hjälpte mamma med middagen så ringer Camilla till mej och säger att jag har fått en Lönespec från Maxi.. Jag fattade ingenting eftersom det var flera månader sen jag jobbade där.. Men jag sa åt henne att öppna det och det stod att jag hade fått ca 2000 kr i semester ersättning.. Som blev utbetalat den 25 feb.. Jag blev totalt paff och tänkte: nä, det måste vara något fel.. Men jag gick in och kollade och det stämde ju xD Så jag har gått runt hela mars och sagt att jag är "pank" och så har jag haft pengar på mitt Nordea konto hela tiden.. Efter att jag hade käkat middag så stressfixade jag mej, åkte mot Södertälje vid 20.00 var framme lite efter 21.00.. Camilla och Maria mötte upp mej vid tåget och vi begav oss hem till BB..
Vi började gå mot The Strip vid 22.30 och när vi väl var där så var det totalt dött.. Allt sög till strax efter 00.00 för då hade det kommit mer folk och de flesta hade kul.. Förutom jag, jag började väl ha roligt vid typ 1 tror jag xD
Jonas och W gaddade ihop sig mot mej och de lyfte upp mej ur fotöljen som jag satt i och drog upp mej på dansgolvet för att dansa xD Det enda jag kunde tänka på var att min kjol var uppdragen xD (Hade på mej min mini skolflickskjol) men tack och lov så hade jag shorts under xD
När vi väl var tvungna att gå ifrån klubben (en timme för tidigt) så står vi alla utanför och pratar.. Jag står och pratar med Jonas när han helt plötsligt bestämmer sig för att bära upp mej.. Då ser W det och han passar på att hjälpa till.. Så där stod de två med mej uppburen, så börjar någon (Jonas) att nypa mej i rumpan så jag får typ panik och skriker som en halv galning xD De två är bra konstiga men kan vara riktigt roliga i vissa stunder :)
När alla har börjat försvinna så kommer Lena (som ska hämta upp Maria) så jag frågar henne om hon skulle kunna skjutsa mej till Saltskog (till Andreas).. Vilket hon var riktigt snäll och gjorde :) De lät mej inte gå ut ur bilen fören de såg att Andreas faktiskt fanns ^^
Väl hemma hos Andreas så somnar jag direkt på soffan xD Men gick sedan in och la mej i sängen bredvid Andreas... Kunde knappt sova på hela natten, blev mer och mer pigg istället ^^

Fredag:
"Vaknade" upp och kände mej inte alls fräsch med allt smink och sånt kvar :P Men orkade inte riktigt bry mej just då :P Låg kvar i sängen till klockan 12.30, kände att det var dags att gå ur sängen då.. Skulle nämligen ta halv 2 bussen från Södertälje centrum hem till pappsen :P Så började fixa mej och så och var klar vid ca 13.00.. Började gå mot bussen vid 13.15, eller snarare halv sprang.. Gick till fel busshållsplats (inte så konstigt när jag inte har varit där förut) men såg att bussen kom på andra sidan så fick springa dit.. Hann med den och sedan fick jag halvspringa till nästa buss också xD Var ganska anfådd när jag väl satt på bussen mot "landet".. Camilla hoppade på bussen i Vårsta och hon hade varit så snäll och köpt en dricka till mej eftersom att jag inte hann göra det innan bussen kom :) När vi väl var hemma så käkade jag lite och sedan la jag mej under en filt i fotöljen och sov... Sov ganska länge faktiskt men när jag vaknade så var jag fortfarande jätte trött..
Camilla, jag och BB åkte till Solbo för att köpa lite godis innan vi skulle käka middag, Ozzy fick också följa med ^^ Sedan blev det Let's Dance och Numbers.. Efter det gick jag faktiskt och la mej, var extremt trött..

Justde fick dessutom veta att mor har köpte en bil :D En Fiat någonting, kommer inte ihåg just nu men det började på B.. Det är känns faktiskt ganska skönt att hon har köpt bil för då är det inte lika jobbigt om vi ska storhandla tex.. Annars brukar vi ju få ta en taxi och det kan bli ganska jobbigt ibland.. Ska bli kul att se den på söndag när jag åker hem till Haninge igen..

Lördag:
Sov hur länge som helst inte bra.. Käkade frukost och tog det lugnt, spelade spel på mobilen och skrattade åt när de ramlade på skidtävlingen xD Pratade med Evis och bara lalade omkring.. Vid 16.00 var det hockey match :D Djurgården - Brynäs, det var en jävla början.. Massa slagsmål och utvisningar hela tiden.. Tyvärr så förlorade vi i slutet men vi va jävligt duktiga :D Fan för det där Powerplayet, blev 3 mot 5 spelning för Brynäs.. De satte ett mål på mindre än 30 sek.. Såg tyvärr inte när de gjorde det andra målet för då satt jag i en bil mot Södertälje med Camilla och BB för att hämta Marias saker hos BB och sedan lämna dom hemma hos henne.. Sedan hem och käka middag och kolla på Körslaget.. Tyckte faktiskt att Picassos kör var bäst.. Men som den rocker jag är så kommer jag att heja på Team Gyllenhammar all the way :D Han är så grymt cool..
När körslaget var slut satte pappa igång första delen av Millennium-serien.. Har ju sett Män som hatar kvinnor så jag visste ju hur allt var.. Så jag visste vid vilka delar jag skulle sätta kudden framför ansiktet xD Hann iallafall se Linus, tycker faktiskt att det är jätte roligt att han är med i den även fast jag inte gillar filmer.. När det var slut så gick pappa och la sig och jag började flippa runt på olika kanaler.. Stannade till slut på Boomerang ^^ Där visade dom Scooby Doo, älskade den serien när jag var yngre.. Sedan visades The Addams Family och det gillar jag :D Så satt och kollade lite på det och sedan orkade jag inte sitta framför tvn längre.. Så jag satte mej i sängen istället och började blogga och kollat lite sidor :)
Men nu tror jag nästan att jag ska försöka sova.. Så godnatt på er alla :) Hoppas att ni inte har somnat av all text xD Men är nu 1 vecka närmare att köpa min kamera och då ska det komma upp bilder här :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0