.

Nu har snart åter en vecka gått.. Egypten semestern närmar sig med, riktigt skönt :)
Denna vecka har det bara blivit jobb, som vanligt :P Fast det känns ju riktigt bra i slutet av månaden när jag får min lön.. I torsdags som de flesta vet så åkte vi till Netonnet i Slagsta för att shoppa lite.. Jag köpte min kamera, blev lite frustrerad när vi väl var där och skulle handla.. För jag skulle köpa ett visst paket så att man fick en massa bra saker.. Men när jag kom dit så säger dom att det är slut *suck* men jag orkade inte bry mej.. Skulle bara ett par hundra kr på att köpa det paketet så jag köpte allt separat istället..
Mamma köpte en skrivare/scanner och bror köpte en extern hårddisk + en USB hubb (tror att det heter så) :P
När vi var på väg hem så stannade vi på Willys för att handla lite nödvändiga saker.. Men det slutade med att vi köpte en jävla massa som vi egentligen inte hade behövts.. En jävla massa godis och onyttigheter..
Men var trevligt ändå, träffade Lillus som jobbade :) Så gick och hälsade på henne och hälsade en snabbis.. Vi måste träffas snart <3

I fredags på jobbet var det riktigt härlig stämning :) Kändes som en riktigt bra dag.. Har varit ganska mycket bråk och intriger på mitt jobb de senaste veckorna, så var riktigt trevligt :) Fick springa runt en jädrans massa bara.. Vi har satt lås på arkivskåpet så varje gång man ska in i skåpen måste man gå och hämta nyckeln och sedan lägga tillbaka den igen.. Ganska jobbigt för mej eftersom att jag typ springer som en galning fram och tillbaka till de skåpen men det är bra för min stegräknare xD
På kvällen blev det spel med familjen.. Var riktigt trevligt men inte lika trevligt att jag alltid förlorade ^^

Lördag blev en extremt latdag.. Satt och kollade på två avsnitt av Legend Of The Seeker, så jädrans bra serie.. Richard Cypher (Craig Horner) är min nya Edward Cullen (Robert Pattinson) ^^ 



Klädde inte på mej fören vid 19.00 typ xD För då hade vi bestämt oss för att vi skulle åka till Maxi och kolla om det fanns lite roliga spel :P Jag köpte ansiktsmasker (ska bli mycket bättre med att ta handom min hy) men spel hittade vi inga.. Så vi åkte till Coop, så jävla skönt att mamma skaffat bil :D Där hittade vi två spel som vi köpte, plus hopprep xD
När vi står i kassan ser jag Loppan och Tim gå förbi.. Så vi började ropa som galningar men hörde Loppan det..? Nej.. Så jag ringde upp henne och frågade om hon var döv.. Så hon kom tillbaka in och pratade lite med mej :) Har inte träffat henne på länge :/ Miss you <3 Så när hon kommit tillbaka från London så ska vi träffas :D
När vi kom hem så spelade vi ett av spelen som vi hade köpt.. Det var som "Med andra ord" men lite annorlunda.. Spelade i lag så det var jag och bror på mamma och Bella.. Bror och jag vann :D
Efter det blev det Plump.. JAG VANN DÄR MED :D :D Grym jag va haha..

Imorron (söndag) ska jag träffa Evis.. Hon ska köpa min Djävulsdräkt som jag köpte till Halloween förra året men inte kunde använda pga min dumma kropp :P Ska bli skönt att bli av med den xD Och självklart att få träffa Evis <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Tips på jättebra ansiktrengöring (skillnaden känns redan efter två dagar tycker jag) är Garniers 3-in-1 scrub. Man kan använda den som mask också om man föredrar det.. Huden blir babymjuk! =)

2010-03-28 @ 11:49:24
URL: http://haekkinen.blogg.se/
Postat av: Angelica

SV: Tack för tipset Nin, ska testa det :D

2010-03-28 @ 13:37:44
URL: http://misslyckad136.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0