..!

Nu har jag ca 2 timmar och 10 minuter kvar innan mitt tonårsliv är över..! Lite deprimerande att inte kunna säga att man är tonåring längre men vafan jag blir ju 20 :D
Kommer in på alla krogar som jag vill gå på, får gå på systemet och kan faktiskt säga att jag verkligen är vuxen :P
Det känns faktiskt riktigt nice :) Får se hur dagen blir imorron, än så länge verkar ingenting gå som det ska.. Men what the fuck my true best friends ska spendera min födelsedag med mej och thats all that matters <3

Dagen börjar iallafall på jobbet, får se om det blir något firande där för mej ^^
Efter det ska jag hem och käka och fixa mej och sånt, sedan bege och träffa mina polare för att dra in till Grönan och kolla på Mustasch.. Efter det blir det något klubb besök, har fortfarande inte kommit på vart jag vill gå så kommer antagligen sluta med att vi drar till Harrys en stund :) Sen kanske vi drar någon annanstans om det är någon som har ett bra förslag :P Jag har inte varit på så många ställen så vet inte direkt några bra..

Shit, vad fan ska jag ha på mej imorron? Vissa säger att det ska spöregna..! Då vill jag inte direkt gå runt i mini kjol och sånt för då kommer jag ju frysa ihjäl.. Faan, måste kolla vädret..

Aja, vi hörs imorron :D
<3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0