iPhone bloggar

Nu sitter jag på bussen hemåt.. Gick hem lite tidigare idag, hihi.. Var på Verona idag och åt lunch med Tina, Åsa och Veronica :) åt gulash soppa och pannkakor ^^ var riktigt gott faktiskt.. Som vanligt är det dramatiskt på jobbet, tycker alltid att det är lika roligt :) eftersom jag aldrig är inblandad.. Får se hur saker och ting läser sig denna gång då.. Måste komma på något som vi kan käka till middag idag.. Igår blev det lövbiff, pasta och bea - mums.. Var så grymt sugen på det.. Har en massa avsnitt av olika program som jag måste kolla på.. Hann med 3 igår, kanske hinner med 3 till idag ^^ Pratade med mor min igår.. När vi pratat ett tag så frågade hon om jag sett mmset hon skickat.. Det hade jag inte, så vi la på så jag kunde kolla.. Då hade hon fotat mina skor som hon har köpt åt mej :D fy helvete vad de är snygga.. Jag blev så där galet happy som jag blir när jag blir exhalterad över saker ^^ Längtar tills på söndag.. Då kommer både mamma hem och mina skor :D Aja nu ska jag snart gå av bussen.. Skriver kanske lite senare ;) puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0