Lördag

Gårdagen var helt perfekt :D

Började med att jag fick lite presenter (Ed Hardy skal till iPhone och ett par hörlurar) på morgonen av mamma och Bella..
Sedan när jag kom till jobbet ser jag att det ligger en påse på mitt skrivbord med en lapp som det stod "Grattis på 20 års dagen! Kram Ingela" öppnar påsen och där i ligger en kanelbulle :D Hihi det va pga att hon sa att hon tänkte göra en tårta till mej men eftersom att jag inte äter tårta och dessutom älskar kanelbullar så skulle hon ta med sig bullar till mej som hon bakat.. Men hon glömde dom så hon gick in på ett konditori och köpte en bulle till mej :) Riktigt sött av henne :D
Efter att jag kommit upp igen på min avdelning efter att ha tackat henne så började alla sjunga Ja må hon leva.. Fick en massa grattis och sedan var det bara att börja jobba :P

Vid lunchtid så gick jag och mamma och käkade en snabbis sedan tog vi en tur till Nordea och avslutade mitt konto.. Sen gick vi till Systemet för att köpa Asti Cinzano som vi skulle bjuda på, på jobbet.. Efter det gick vi till ica och köpte kakor och alkoholfri cider..

När klockan var halv 3 så samlades det en massa Eurolineare på min avdelning för att vara med och fira mej :) Fick ett presentkort på Åhlens på 300 kr, 2 biobiljetter, en jättefin blombukett och ett gulligt kort som alla på min avdelning hade skrivit på :)

På väg hem från jobbet gick vi förbi Åhlens för att köpa en Ed Hardy parfym som jag ska få av bror i födelsedagspresent :)
Sedan var det bara hem och fixa håret och göra sig iordning för kvällen..

Åkte hem till Evis för att öppna lite mer presenter (ett linne, en BH och ett par matchande trosor) från mina tjejer och sedan började vi gå till tåget..
Vid tåget träffade vi Izza som skulle åka in och jobba, var riktigt roligt att träffa henne :)
Vid centralen träffade vi upp Jorre också.. Sedan åkte vi till Grönan..
Var en jäääääättttte lång kö utanför men smart som jag är så sa jag att vi skulle gå in i Servicecentret och köpa Gröna kortet för att det skulle gå fortare :P Så vi var inne på mindre än 10 minuter :)

Vi gick runt och tog lite lotter och sånt medans vi väntade på att Loppan skulle sluta :)
Träffade dessutom Christofer och hans polare.. Var riktigt skoj..
Vid 23.00 så slutade Loppan och då begav vi oss mot, håll i er...! Harrys xD Ovanligt eller hur?

Där såg jag en viss snubbe som jag kände igen :P Tyckte jag var ganska trevligt, för han är inte direkt snygg men det är något med honom ^^
Efter ett tag när vi var inne på ser vi att Christofers polare var där men inte Christofer ^^ Haha undra vart han tog vägen..
Hade iallafall jäääätttte roligt.. Såg en hel del snyggingar men det är ju inte ovanligt på Harrys..

Haha självklart så var ju en viss Soffe där och glodde lika mycket som han brukar göra.. Vi stod utanför när han kom och precis då sa jag till Loppan: Vad är klockan? Ska kolla hur lång tid det tar innan han börjar glod..
Det tog ca 10 sekunder xD hahaha det var rekord..

Idag har jag bara tagit det lugnt.. Vid typ 18.00 åkte vi och hämtade mormor för att åka upp till kina restaurangen i Länna.. Fick 500 kr av mormor i födelsedagspresent :) Sen efter det svängde vi förbi Mcdonalds för att köpa Mcflurry :D






Fler bilder hittar ni på http://Isbiiteen.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0