Lördag

Nu sitter jag hemma hos pappsen och gör inget spec ^^
Tänkte att det var ett tag sen jag uppdaterade, så kände att det var dags.. Blir kanske ett sånt där roligt inlägg som Evis bara ÄLSKAR xD

Onsdag:
Operationen gick bra.. Kom dit precis i tid, då var jag så pissigt nervös så jag bröt ihop i tårar..
Allt var försenat så började inte min operation fören vid 11 typ.. Då hade jag fått på mej en hemsk dräkt som man var tvungen att ha och så något hårnät..
Gick in till operations salen och där fick jag lägga mej på bordet.. Kände mej som Jesus på korset (var tvungen att ligga så).. De satte i en sån där nål i handen på mej, gjorde inte super ont men det kändes en hel del.. Sedan fick mamma lämna rummet.. Jag fick först andas i en sån där gasmask och sedan fick jag en bedövningsspruta eller något sånt.. Han sa att jag kunde bli lite yr av det - men jag blev fan inte lite yr, hela rummet snurrade och jag trodde att jag skulle svimma ^^
Sen när jag fått den så sa han: nu säger vi god natt och då somnade jag..

Vaknade upp efter ca 1 & ½ timme, var jätte snurrig och jävligt kissnödig xD Men jag orkade inte resa mej så låg där i kanske en timme innan jag klarade av att resa mej..
Fick lite mat och dricka men när jag hade ätit lite så mådde jag så jävla illa.. Så jag fick någon spruta för att jag inte skulle kräkas.. Sedan fick jag lägga mej ner en stund till.. Efter ett tag sen så mådde jag bättre så då fick jag gå och byta om och sedan sätta mej i väntrummet för att få prata med läkaren..
När jag hade bytt om så satte jag mej i väntrummet och började sätta i alla mina piercingar.. Alla som var omkring satt och stirrade en jävla massa xD
Ringde till mamma så att hon kunde åka från jobbet och komma och hämta mej.. Precis när jag kom ut från sjukhuset så kommer mamma inrullandes på parkeringen med bilen ^^ Vilken jävla timing..
Vi åkte hemåt, vi stannade på McDonalds för att köpa lite lunch.. Gick ganska bra att äta fast mådde ändå lite illa efteråt..
Jag gick och la mej ett tag för att vila, hjälpte lite men inte en massa..
Satt och spelade Super Mario med mamma och Bella typ hela kvällen ^^ Juste, färgade mitt hår också xD

Torsdag:
Det första jag gjorde var att ta bort bandaget från bröstet.. Fy fan vad ont det gjorde, satt på badkarskanten och drog bort det.. Gick inte jätte bra, trodde att jag skulle svimma så jag la mej ner på golvet och drog.. Fy helvete tror nog att det var värre än själva operationen xD
Sedan gick jag och duschade och började göra mej iordning.. När jag var halvägs klar med att fixa mej så ser jag att det är blod på min BH.. Så då hade det börjat blöda ifrån stygnen igen.. Så var tvungen att gå runt med servett i BHn hela dagen (blödde igenom ändå)..
Åkte till handen för att fika med min älskling Evis som jag inte träffat på evigheter känns det som..
Var jätte trevligt, har saknat henne <3 När vi hade fikat klart så gick vi omkring lite och kollade på lite saker, jag köpte hårfärg (för nu är jag blond igen :D) och sedan var det dags att röra sig hemåt..

På kvällen så åkte jag till Tumba en sväng för att träffa en massa people och fira Maria som fyllde 20 år.. Grattis till dig :) Träffade en hel del människor som jag inte träffat på väldigt länge.. Var kvar där i kanske 2 timmar sedan var det dags att bege sig hemåt igen.. Skulle upp och jobba dagen efter.. Var hemma typ vid 1.00 så var bara att gå raka vägen in till sängen ^^

Fredag:
Hade ställt min klocka på 6.00.. Men snozade till typ 7.00 xD Inte bra men gick upp och klädde på mej och sånt.. Sedan packade jag ner mina saker i väskan (åkte till pappa efter jobbet).. När klockan började bli lite för mycket så begav jag och mamma oss mot jobbet.. Det var knappt någon trafik alls på vägarna så vi var framme på jobbet vid 8.30 typ.. Lite för tidigt enligt mej men what the fuck xD
Vi tog hissen upp till min avdelning och där blev jag så klart utfrågad ang. operationen..
Sedan var det bara att sätta igång och arbeta, var extremt lugnt eftersom att nästan alla var lediga ^^ Tyckte det var jätte skönt (hoppas det blir ungefär så i sommar när folk är lediga)..
Tog tåget som gick 17.00 från södra och sedan blev jag hämtad av Camilla, BB & Ozzy i Tumba :)
Käkade typ direkt när vi kom hem (var bra för jag var hungrig då) blev Tunnbrödsrulle..
Sedan blev det bara lugnt framför tv tills det var dags att sova..

Lördag:
Har inte hunnit göra så mycket ännu.. Sovit, ätit frukost och ätit lite godis xD Får se vad dagen har att bjuda på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0