Onsdag

Fy vad jag känner mej duktig idag :P I dag på lunchen promenerade jag med Tina & Åsa (det var inte riktigt frivilligt men härligt var det), när jag kommer hem går jag, bror och Trollet och handlar matvaror till middagen.. Sedan lagar jag maten - utan att bränna någonting måste jag tillägga :D Sen har jag fixat disken, tagit ut soppor, matat djuren och lite mer.. Ska alldeles strax slänga in lite tvätt i maskinen och sedan faktiskt gå och lägga mej.. Är så himla trött, höll nästan på att somna när jag låg och kelade lite med Roxie ^^

Idag orkade jag inte kolla igenom alla bilder från semestern så får göra det imorron istället.. Måste ju få det gjort, det ser så himla tomt ut i min bilddagbok xD haha

Nu har iallafall maj månaden börjat :) Det gillar jag såklart.. Nu har jag minst en sak inplanerad varje vecka fram tills andra veckan i juni :) Härligt, älskar när man har saker att göra.. Då har man någonting att se fram emot :)

Skulle precis överföra pengar till Camilla för studentskivsbiljetten men det funkar inte :S Konstigt, får be om hjälp imorron på jobbet.. De borde ju veta det - vore konstigt om de inte gjorde de, hallåå jobbar lixom på en bank typ xD

Nä, fy fan nu ska jag nog fixa tvätten snabbt sedan sova.. Är super trött, somnar nästan på laptopen ^^


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad duktig du är som tar hand om dina syskon! Blir nog en fin mamma av dig en dag =) Hälsa la familia!

2010-05-06 @ 08:20:47
URL: http://haekkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0