Söndag

Fredag:
Jobbade hela dagen, allt gick jättebra :) Var på lunch med mamma och Lollo, är inte ofta vi lunchar med Lollo så det var riktigt trevligt :) Prata lite skit och sånt ^^
Efter jobbet så blev det dags att fixa sig inför sommar festen på historiska museet.. Träffade en MASSA människor som jag inte sett förut.. Jobbigt att jobba på ett så stort ställe ^^ Tyvärr så var inte mitt ögongodis där men som tröst så hittade jag en del annat fint att kolla på ;)
Efter att vi dragit ifrån festen så gick vi till torget ett tag men var så jävla trött och sånt så vi var inte där så länge ^^
Bilder finns på min bilddagbok och på facebook :D

Lördag:
Låg kvar i sängen till ca 13.00 - totally wonderfull :D Älskar helger... Gick upp och fixade mej och en massa sånt.. Kollade på den där HEMSKA hockey matchen mellan Sverige och Tjeckien.. Fy vad mamma och jag skrek mot tvn.. Aja ska inte prata mer om det blir bara upprörd igen xD Iallafall efter det åkte vi hem till mormor och hjälpte henne flytta om lite och sedan käkade vi middag..
Strax efter 22.00 drog jag mot bussen för att möta upp Evis vid handenterminalen :) Vi drog in till stan för att kolla på nattvisningen av Prince of Persia :) Den var jättebra men den hade varit ännu bättre om det inte hade varit så mycket ormar med xD

Söndag:
Gick upp relativt tidigt, såg att det hade varit en olycka en bit utanför min byggnad.. Det hade kommit ambulanshelikopter och sånt.. Massa people som stod och kollade längs vägen xD
Blev en massa städning idag och sedan bara tagit det lugnt ^^
Har funderat lite på om jag ska gå och permanenta håret.. Avskyr att mitt hår är så rakt och tråkigt, det är livlöst.. Älskar när det är krusigt och snyggt :D Så ska nog kolla upp hur mycket det skulle kosta och om de kan göra så som jag vill ha det ^^

Kommentarer
Postat av: Jenny

Permanentat blir nog jättefint! :)

2010-05-26 @ 17:45:34
Postat av: Angelica

SV: I hope so.. Men vet inte om jag kan få det så som jag vill ha.. Vill ju inte ha lockar utan bara vågigt :P

2010-05-27 @ 08:07:13
URL: http://misslyckad136.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0