Söndag

Imorse kom mamma hem från Florida.. Hon hade med sig en hel del roliga saker :D
Fick en keramikmugg, en Ed Hardy kjol (tidig födelsedagspresent), sedan hade hon köpt två par converse skor till mej och ett par Ed Hardy skor (fast de ska jag betala själv)..!
Love it all :D Bilder finns nedan..

Såg för en stund sen klart på filmen The Bounty Hunter.. Den var faktiskt riktigt bra :) Dessutom så gillar jag Gerard Butler så det gjorde ju filmen lite bättre :)

Igår kom Loppan över ett tag och drack lite vin med mej.. Var mysigt, hade inte träffat henne på länge.. Älskar våra stunder när vi bara sitter och snackar skit om allt möjligt :)
Vi gjorde dessutom ett facebook event för min födelsedag.. Så vi skickade ut lite inbjudningar till en massa roligt folk.. Så om ni inte fått en inbjudan kan ni ju säga till så kanske jag skickar en till dig ;) haha dont worry im pretty sure i will ^^

Orkar inte lägga in bilderna från Egypten här (för jobbigt att välja ut ett par bra bara) så kolla på http://Isbiiteen.bilddagboken.se där finns alla bra bilder :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0