Tisdag

Idag har jag jobbat riktigt bra.. Kändes jätte skönt att faktiskt inte ha så mycket som jag lämnade efter mej (tills på fredag)..

Har precis duschat i Descutan, jag får inte smörja in kroppen, inte heller använda deo.. Så jag känner mej som ett skruttet äpple just nu.. Är så jävla torr, avskyr det..!
Jag har tagit bort alla mina smycken (armband, örhängen, halsband och piercingar) den enda piercingen jag har kvar är den i tungan och den tänker jag inte ta ut fören det är dags..

Var tvungen att byta ut alla sängkläder i min säng.. Det kan jag lugnt säga är extremt jobbigt.. Har inte direkt världens minsta säng eller bara ett täcke och en kudde.. Nä, jag måste ha en enorm säng med två täcken och kuddar..
Dont get me wrong, jag älskar min säng.. Men jag hatar den när jag måste byta sängkläder ^^

Aja, jag håller på att dö av torrhet och så fryser jag.. Ska nog krypa ner i sängen och försöka sova.. Så morgon dagen kan komma så att jag kan komma förbi denna jävla operation..!

God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0