Torsdag

Igår skulle det bli lite shopping i Nacka forum efter jobbet.. Men tyvärr blev det inte så, när vi hade kommit halvvägs så hör jag och mamma, Bella säga från baksätet: Åh neeej..!
Då hade hon börjat blöda näsblod igen (4 gången på 24 timmar) och ni som känner mej/min familj ganska väl vet att det inte direkt är lite blod i 2 minuter utan en flod i ca 40 minuter :P
Tack och lov är jag den i min familj som inte lider av detta ^^
Men vi fick vända på bilen och åka till Karolinska istället för att bränna hennes näsa.. Det kändes lite bättre när vi kom in till rummet, läkaren som skulle bränna var ganska snygg xD

Idag ungefär 40 minuter innan jag och mamma skulle gå från jobbet ringer Bella till mej och sa att hon hade börjat blöda näsblod igen, samma näsborre och det var inte lite..
Så var ju bara hoppas på att det hade slutat när vi kom hem - det hade det gjort.. Så vi begav oss mot Nacka Forum.. Första vi gör är självklart att gå till New Yorker :D Älskar den affären - bästa som finns <3
Hittade ett par grymt snygga jeans leggings, ett vitt linne med texten "I <3 my style" och ett par svarta mina short med hjärtan på :P
Sedan gick vi runt lite och kollade jag köpte ett par vanliga leggings (det behövdes verkligen).. Sedan när vi var inne en sväng på H&M så börjar Bella blöda näsblod igen *suck*.. Men tack och lov så var det inte jätte mycket och det höll inte på jätte länge.. Men vi begav oss hemåt ändå, jag blev så sur av att gå där ändå så xD Hatar att shoppa när man inte kan köpa det man vill..!

Nu har jag iallafall bestämt mej för vad jag ska ha på mej imorron på personal festen.. Eftersom att temat är vitt så får det bli min studentklänning och mina nya Converse :)

Imorron ska jag tillbaka till Aleris för att kolla hur mina stygn ser ut :) Hoppas att det har läkt snyggt.. Ska bli riktigt skönt att få ta bort plåstren som sitter där (de kliar som faan)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0