Onsdag

Sitter just nu och myser på min soffa i min Onepiece med Cosmo... Super mysigt, lyssnar dessutom på sjukt bra musik...
Ska gå på två konserter med Loppan nästa vecka :D Vi ska gå och se Bullet for my valentine och Rock taste of Chaos :D Ska bli så sjukt roligt, var jätte länge sen vi var och kollade på en konsert tillsammans :D Hoppas att det är lika bra i verkligheten som det är i mitt huvud...!

Jaha, lite uppdatering får annat?
Jag har fått förlängning på Euroline, än så länge till 31 mars :D Känns riktigt skönt, tycker faktiskt att mitt jobb är riktigt roligt (när det inte är en massa strul och bråk)..
Får se hur det blir efter mars, om jag får vara kvar eller om jag får börja söka jobb igen :P

Snön har kommit till Stockholm nu också.. Tycker faktiskt att det är ganska mysigt :P Det betyder ju att julen snart är här och då kan man sjunga jullåtar, äta och dricka alldeles för mycket pepparkakor och julmust :D
Dessutom så måste man börja julshoppingen (julklapparna), det är en mycket mysig stund under juletiden.. Även fast det inte känns lika roligt när man kollar i plånboken xD

Här får ni en bild på hur jag ser ut just nu xD Osminkad och fullt mysklädd ^^ ENJOY ;)

Kommentarer
Postat av: Loppan

uppdatering, tack!!

2010-11-23 @ 09:01:13
URL: http://annalalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0