Onsdag

Ja, nu har jag blivit så där dålig på att uppdatera igen.. Men jag har inte haft någon ork de senaste dagarna.. Helgen var iallafall jätte bra.. Vi var ju på Erotikmässan i fredags och det var så sjukt roligt :D
Är så grymt imponerad av alla tjejer som kunde göra diverse saker på stången.. Och oj oj oj när killen (Gas) kom ut på scenen för att visa upp vad han kunde, då kan jag nästan lova att ungefär alla tjejer i publiken ville döö.. Han var så jävla grym, super snygg och bara galet bra :D

Halloween blev inte riktigt som jag hade planerat men det var roligt ändå :) Träffade lite gamla kompisar och sedan en del nya :) Bilder kommer senare (är på jobbet så har inga här)..

Igår fick jag min efterlängtade Onepiece :D Den var mycket större än jag hade trott men den är super mysig och riktigt snygg.. Vet inte om jag ska skicka tillbaka den och be om en storlek mindre eller om jag ska behålla den.. Får se, har inte riktigt bestämt mej ännu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0