..

Måndag igen.. Tiden går verkligen fort, idag när jag satt på jobbet och kollade på klockan blev jag helt chockad.. Trodde klockan var typ 14.00 men nä den var typ 15.45.. Kändes som att jag hade förlorat nästan två timmar av mitt liv xD haha

Kom precis hem ifrån en promenad med Cosmo.. Var skönt att gå omkring och bara vara ifred :P Tyvärr så blåste det extremt mycket och Cosmo var inte alls sugen på att gå på promenad..

Har blivit en del strul runt det hela med halloween.. Vet inte riktigt hur det kommer att sluta men det blir förhoppningsvis bra..
Har iallafall kollat mycket på dräkter den senaste tiden.. Just nu funderar jag på om jag ska köpa en Tuxedo Bunny dräkt :)

Nä, har inte mycket mer att skriva just nu :P Återkommer när jag har något roligt att berätta xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0