Fredag

Klockan är strax efter 10 och jag sitter på jobbet... Skönt måste jag erkänna, morgonen har än så länge varit bra..
Vaknade i bra tid, gjorde mej i ordning, gick ut med Cosmo, gjorde i ordning en jättegod frukost macka, åkte sedan till jobbet.. Var inte alls mycket trafik så vi hann till och med stanna på statoil för att köpa dricka.. Var dessutom 20 minuter tidig till jobbet..
Det är en riktigt bra start på dagen :) Sen var det dags för möte, tog lite längre tid än vi hade beräknat.. Meningen var att jag skulle hinna få ta ett par minuter med mina kollegor för att gå igenom ett par saker som har en liten deadline snart.. Men får ta mej tid att fixa det inom en snar framtid ^^

Idag efter jobbet blir det Erotikmässa med mina tjejer :) Ska faktiskt bli ganska roligt, måste ju erkänna att jag inte alls var sugen tidigare i veckan men det har ändrats...
Imorron är det HALLOWEEN och det ser jag så sjukt mycket fram emot... Vet inte riktigt om det är imorron eller nästa helg som man brukar åka till kyrkogården för att tända ljus och sånt.. Men imorron blir det iallafall någon sort "mode/hår visning" som Eve och Izza ska vara med i.. Efter det ska vi ut på krogen för att fira en galen Halloween..
Vi vet fortfarande inte vilken av klubbarna vi ska gå till men de tänkte vi att vi löser imorron xD

Min onepiece har inte kommit ännu, tyvärr men de ska nog komma nästa vecka :D

Nä, back to work :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0