Måndag

Fy satan säger jag... Denna dag har inte alls varit bra..
Har knappt hunnit ett skit på jobbet, ligger sjukt mycket efter i arbetet så jag blir nästan deprimerad när jag tänker på det..
Satt i möte halva eftermiddagen och innan det satt jag och höll på med en massa saker som tydligen var helt i onödan.. Är så trött på att alla har olika rutiner och säger olika saker.. Varför kan vi inte alla göra precis likadant..?

Efter att jag hade blivit så irriterad på det mesta så bestämde jag mej för att ta en liten paus för att beställa min Onepiece :D
Så om ca 12 dagar kommer den och jag längtar jätte mycket :D
Det verkar så sjukt mysigt att bara slänga på sig den där dräkten och bara mysa hemma en ruskig söndag :)


Nu börjar halloween sakta men säkert närma sig.. Vi har hittat en hel del ställen som vi kan vara på men har inte riktigt bestämt oss för vart vi ska ^^
Jag har äntligen hittat en dräkt (bild under texten) som jag är nöjd med, får vara polis i år :D Måste bara inhandla ett par nätstay ups och ett par snygga stövlar (utan klack) som jag kan ha på mej :P haha


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken snygg! Vill också ha :)

2010-10-26 @ 15:21:44
URL: http://metrobloggen.se/esaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0