Onsdag

Ja, vad ska jag säga om denna dag? Har inte hänt så jätte mycket, har jobbat som vanligt och efter jobbet åkte jag, mamma och Bella till Port 73 för att Bella skulle kolla runt och jag skulle köpa ett par nya skor xD

Imorron ska jag upp mycket tidigare än vad jag brukar gå upp.. Har avdelningsmöte så jag börjar tidigare än vanligt.. Förhoppningsvis är det inte mycket köer, så jag kanske faktiskt hinner till mötet denna gång :P

På fredag blire samma visa.. Upp tidigt, möte på jobbet, jobba hela dagen och efter jobbet blir det erotikmässan med mina tjejer :)

Nä, jag har inte mycket att säga denna gång :P Får hoppas på någonting bättre nästa gång :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0