Söndag

Vill börja med att tack Evis som har gjort min grymt snygga header :D tack gumman <3

Den här helgen har jag inte gjort en massa direkt, mest varit hemma och försökt bli frisk :/ Funkar dock inte så bra, mår fortfarande piss *suck*
Har försökt att fixa till mitt rum också men det går inte heller så bra.. Har iallafall fått in min andra garderob, så nu måste jag bara köpa en massa galgar och packa upp alla mina kläder :P Kanske kan göra det imorron..

Idag åkte jag hem till pappsen för att fira honom, hade köpte en ölprovning för två till honom :) Hoppas att han och vem han nu tar med sig får det riktigt roligt :)

Just nu sitter jag men en papperstuss i näsan för att hindra att det rinner så mycket, äckligt som fan men vad faskien ska jag göra..? Avskyr att vara så här förkyld..

Nä, fy har så sjukt ont i huvudet också.. Ska nog gå och lägga mej i sängen och vila om en stund..!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch då, krya på dig gumman! Puss

2010-10-12 @ 20:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0