Tisdag

Sitter just nu på jobbet.. Har inte en massa att göra men har en del (inte direkt ovanligt) ^^ Denna dag har gått ganska långsamt, kan vara för att jag för en gångs skulle inte stressar ihjäl mej.. Ganska skönt att faktiskt kunna andas och rensa bort sånt som har legat på skrivbordet ett tag..

Igår bakade mamma och Trollet kanelbullar - eftersom det var kanelbullens dag :D De blev super goda, åt två stycken till frukost i morse ^^

Idag har jag beställt min halloween dräkt xD Blev Miss Freddy dräkten, hoppas att den sitter snyggt :P Annars byter jag till någon av de andra två :P
Har fortfarande inte hittat någon klubb som vi ska vara på men det kommer nog lösa sig ändå haha :D Annars får vi väl springa runt på stan och skrämma skiten ur folk ;)

Har även beställt min pappas födelsedagspresent, ska hämta ut den efter jobbet (om det går) :)

Aja, nu ska jag fortsätta arbeta.. Finns på luren om ni vill något ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0