Torsdag

Är på jobbet, som alltid vid den här tiden en torsdag :) Livet är bra härligt ibland..
Började arbetsdagen med ett långt avdelningsmöte, var både underhållande och bra.. Vi gick igenom en massa saker som vi ska förbättra och blev en del argumenterande men det mesta löste sig i slutet :)
Klockan är strax efter 11 och snart ska jag gå på lunch, Evis kommer hit in för att äta med mej :D
Ska bli mysigt, har inte träffat henne på länge..
Idag kommer dessutom min älskade Loppa hem ifrån Turkiet, att hon lämnade mej här i kalla Sverige i två veckor tycker jag är lite elakt ;) Får försöka träffa upp henne också snart..
Sen så har jag ju inte träffat min plutt Jenny :( Det var nog ännu längre sen, det måste vi verkligen ta handom.. Vi får ta oss en rejäl date så vi får prata ut allihop, saknar ju er <3

Igår kväll var jag ute på en långpromenad med Cosmo.. Bara jag, Cosmo och musiken i mina öron.. Var riktigt mysigt faktiskt.. Det var inte jätte kallt så kändes inte direkt jobbigt att behöva gå ut, hade det inte varit så att Cosmo blev trött av att gå så hade jag nog fortsatt att gå ett bra tag till :)

Idag ska jag skicka tillbaka min halloween dräkt som jag beställde, den satt inte alls bra så skickar tillbaka den och letandet efter en dräkt fortsätter *suck* Men jag tror nog att jag kommer på någonting :)
Har ju dock fortfarande inte hittat någon klubb som vi kan vara på xD Hahaha får nog ta itu med det denna vecka.. Inte långt kvar nu ju..

Nä, nu måste jag fortsätta jobba.. Vi kanske hörs ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Hum.. Har du sett bilderna från halloweenfesten jag hade förra året? Där kan du nog hitta massa inspiration! Kolla datumet 4 november 2009 i min BDB =) Lycka till! Kramis

2010-10-14 @ 19:11:44
URL: http://haekkinen.blogg.se/
Postat av: Angelica

SV: Hehe tack, ska nog kolla in dom igen :) Kramis :)

2010-10-14 @ 21:11:13
URL: http://misslyckad136.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0