..

Usch den här morgonen har inte börjat bra..
Vaknade upp och hade sjukt ont i ryggen, super trött och orkade knappt någonting..
Sen när jag väl var klar och vi var på väg till jobbet så är det SJUKT mycket köer..! Så jag kom försent och missade avdelsningsmötet på jobbet..! Det är inte okeey, avskyr att komma försent..

Igår efter jobbet åkte jag, mamma och mormor ner till invigningen av nya Port 73. Fy faan säger jag.. Vi satt i kö ifrån Brandbergen ner till Coop i ca 40 minuter.. Det brukar ta ca 2 minuter att åka ner dit i vanliga fall..
Men det var faktiskt ganska roligt, de har en massa roliga affärer som jag verkligen älskar :D
Ska kanske ner dit idag också för att kolla på ett par skor som jag gillade men var osäker på och kanske kolla runt med Bella & mamma..

Snart helg igen, riktigt härligt.. Ska sova ut och bara ta det lugnt :D
Nu är det lite mer än en vecka kvar till halloween och jag har fortfarande ingen kostym...! Det är inte alls roligt, måste verkligen leta nu... Har ju dock hittat en massa som jag gillar men det är alltid någonting som är fel.. Finns inte i min storlek, för lång leveranstid eller något sånt..
Måste nog åka till Flirt fashion och kolla igen om de har någonting och finns det inte där får jag väl kolla på typ Buttricks ^^ Kanske kan göra det i helgen..

Får lön på måndag - längtar som fasiken :D får se hur mycket pengar jag får över efter att betalat allt som ska betalas.. Då förhoppningsvis blir det att boka en tid för tatuering :D Känns lite nervöst över att ens fundera på att tatuera mej igen eftersom att jag svimmar så lätt haha.. Men det löser sig nog på något sätt ^^ Kanske kan köra med bedövningssalva? xD

Nä, ska nog fortsätta jobba nu.. Förhoppningsvis går jag på lunch snart (om jag hittar någon att gå med) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0