!

Vet att jag inte skriver så ofta men denna gång har jag faktiskt haft anledning ^^ Jag har flyttat, har hållt på med att fixa hemma så har knappt ens startat datan..
Lixom jag som är en bilddagbok tok har inte lagt upp bilder på hur länge som helst.. Men det ska det bli ändring på, ikväll när jag kommer hem ska jag uppdatera min bdb och lägga in bilder som jag inte har hunnit lägga upp ännu :P

Igår jobbade jag och Evis på Loppans mammas bröllopsmottagning, var riktigt roligt :) Det kom en riktigt snygg trollkarl dit hihi ;)

Aja, jag kan inte uppdatera mer just nu.. Sitter på jobbet, ska nog gå på lunch om ett par minuter tror jag.. Men jag uppdaterar nog ikväll (om jag kommer ihåg ^^)

Herrå så länge :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken färg köpte du på Grafitti?:P

2010-09-13 @ 09:50:03
Postat av: Angelica

SV: Jag har en massa :P Typ svart, vit, mörk blå, ljus blå, rosa, silver, guld och mörk grön :D

2010-09-13 @ 22:07:57
URL: http://misslyckad136.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0