...

Jag har nästan glömt bort att jag har en blogg som jag måste upppdatera lite då och då xD
Haha jag säger varje gång att jag ska bli mycket bättre på att skriva och sånt men om jag ska vara ärlig så kommer jag nog inte det...
Jag sitter knappt vid datan längre när jag är hemma.. Jag hinner inte eller orkar.. När jag väl är hemma vill jag helst bara ta det lugnt framför typ tvn och mysa med min vovve..

Men men idag är det måndag och det innebär jobb.. Har varit på jobbet i ett x antal timmar nu, har hunnit med en massa (även fast det inte är jätte mycket att göra idag), har även varit på lunch med Patricia :)
Just nu försöker jag beta av så mycket som möjligt i min hög så att jag kanske kan sätta mej och lyssna med på telefonen lite senare :)

I helgen träffade jag mina flikkor :) Vi gick runt i stan och umgicks och försökte hitta något roligt att shoppa.. Jag shoppade mest - som alltid xD
Köpte två linnen, två tröjor och två piercingar.. Dock så fick Trollet den ena tröjan som jag köpte, satt mycket bättre på henne xD haha så nu måste jag hitta en ny..
Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag får byta piercing i min läpp *längtar* Köpte en svart ring och en svart hästsko i lördags, så på onsdag ska jag testa vilken som är snyggast på mej :D

Cosmo är fortfarande jätteliten men han växer på.. Mamma köpte en tröja till honom förra veckan, den är jättesöt på han :D Han fick även en "helkroppsdräkt" men den är för stor för honom så han får använda den när han blir lite större :)
Jag ska försöka hitta någon bra sida där de har hundtröjor som jag kan köpa till honom så han inte fryser i vinter. Men det ska helst vara en tröja som man kan knäppa på ryggen eller något sånt.. För den som han har nu måste man dra över huvudet och sedan försöka trä i benen och det är ganska svårt och inte så behagligt för Cosmo..

Aja nu ska jag fortsätta jobba.. Får se om jag kommer ihåg att uppdatera snart igen xD haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0