..

Nu var det riktigt länge sen jag skrev :P haha ja jag har tyvärr ingen bra anledning till varför, har bara inte haft något vettigt att skriva :P

Igår natt var jag, Loppan och Evis och kollade på Sucker Punch.. Var riktigt roligt och som vanligt när vi ska ut och göra saker så händer en massa roliga saker xD
Filmen var iallafall bra, den var lite väl konstig för min smak :P Man behövde lixom tänka en del :P Men den var bra ändå ^^ Jag älskade alla kläderna som de hade på sig :D


Mer än så har jag nog inte att dela med mej av just nu.. Hoppas på att nästa vecka blir lite mer intressant än tidigare så jag har någonting att blogga om :P

Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0