.

Just nu sitter jag på Handens sjukhus och lyssnar på när en läkare pratar med min mormor.. Hon har legat på SÖS i en vecka men nu har hon blivit flyttad..

Nu är det bara 2 dagar kvar med tills jag och Eve ska åka till London och ha det super härligt :) jag längtar en massa ^^ imorgon efter jobbet ska jag börja packa, Eve kommer nog behöva kolla igenom min väska innan vi drar till Arlanda xD haha jag har en tendens att överpacka en hel del ^^

Idag på jobbet var det riktig segt.. Började morgonen med ett möte som inte alls var så jätte roligt men sånt man måste göra ibland xD
Fick veta att min avtackning kommer att ske den 29 december.. Hoppas att det är många som inte är lediga då ^^
Men det är ju iallafall 28 dagar kvar tills dess så behöver inte oroa mej ännu ^^
Måste dock börja söka jobb lite mer intensivt nu.. Annars kommer jag kanske vara arbetslös efter årsskiftet och det vill jag verkligen inte..

Lägger till en bild ifrån hur jag typ såg ut på SEBs julfest som var den 25 november :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0