.

Nu kändes som man nästan Hr kommit tillbaka till det normala efter London resan ^^ jag tyckte att det var riktigt skönt att komma iväg och ta det lugnt i ett par dagar men tror inte att London är en stad för mej :P nästa gång blire typ New York eller Florida xD
Men det blev en jävla massa shopping, ätande och sånt.. Madame Tussad var nog det roligaste vi gjorde :P kändes riktigt konstigt med alla vax dockor, de kändes väldigt äkta ^^

Idag var jag tillbaka på jobbet igen, kändes skönt att börja jobba igen men ändå lite jobbig då det alltid är kaos där.. Men det är typ bara 3 veckor kvar så ska inte alls klaga på att jag jobbar.. Snart kanske man inte jobbar på ett tag :/

Efter jobbet drog vi på hockey som vanligt men idag var det extra roligt då lite kollegor var där också :) min ena kollega Ingela har en son - Adam, som var matchen knatte :) så vi stod och hejade på honom i publiken :)

Bilder ifrån Madame Tussad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0