.

Igår innan jag gick hem ifrån jobbet skickade jag över mitt CV till en kille på ett företag som vi samarbetar med (Min kollega hade skickat över info om mej till han och sagt att jag snart är arbetslös och är intresserad av att jobba hos dom..) så imorse fick jag ett mejl av han där han berättade lite saker om hur läget är på företaget just nu.. Han avslutade allt med att säga: med den bakgrunden som du har så vill jag jätte gärna träffa dig.. Hur ser det ut för dig innan jul? Föreslår den 20 december..

Så den 20 december ska jag typ på anställnings intervju/möte :D ska bli jätte roligt, jag hoppas att de har någonting till mej :)

Idag fyller även min mormor 77 år :) massa grattis till dig :) <3 vi var och hälsade på henne på sjukhuset för att fira henne lite :) familjen Sundin/Wester och familjen Larsson (min moster & hennes man) gick ihop och köpte en kaffe kapsel maskin till henne :) hon blev riktigt nöjd.. Så när hon kommer hem ifrån sjukhuset kan hon dricka massa olika kaffe typer :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis gumman :) håller tummarna för dig! <3

2011-12-09 @ 18:37:42
URL: http://esaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0