.

Nu är det bara 1 vecka kvar till julafton och jag har så gott som ingen julkänsla.. Finns typ ingen snö, har inte köpt alla julklappar än och det känns inte som jul :( jag brukar alltid vara som ett riktigt barn inför julen men känns inte riktigt så i år :(

Imorgon ska vi antagligen åka iväg och köpa lite julklappar så imorgon kanske jag känner lite mej julkänsla ^^
Då är det ju dessutom 4:e advent :P

Nu är det ungefär bara 2 veckor kvar innan jag slutar mitt jobb.. Har börjat få lite ångest över att jag inte har ett nytt ännu.. Jag vill ha ett nytt jobb typ direkt.. Vill kunna sluta på Euroline och sen första veckan i januari börja på ett nytt ställe.. Tyvärr så verkar det inte bli så just nu :(
Jag har sagt till mej själv att om jag inte hittar något de närmsta 6 månaderna så tänker jag flytta ifrån Stockholm och försöka hitta någonting någon annanstans, typ Skåne eller Göteborg..

Nästa vecka har jag en hel del som händer.. På tisdag ska jag på ett möte med ett företag som jag hoppas jag kan få jobb hos.. På onsdag blir det avtackning för två kollegor som ska sluta, på torsdag är jag ledig så då ska jag träffa tjejerna och på kvällen blire derby och sen är jag ledig på fredag :) så jag hoppas att det blir en bra vecka :D

Idag har jag legat på soffan och kollat på Criminal Minds ^^ älskar den serien, det är hemska saker man kollar på men den är riktigt bra :)

Jag har suttit och lekt med en massa bilder den här veckan när jag suttit på bussen fram och tillbaka ifrån jobbet.. Så tänkte bjuda på ett par här, enjoy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0