.

Nu är julafton förbi och den var riktigt mysig :) jag är supernöjd för alla mina julklappar och jag tror att alla andra blev nöjda över deras ^^

Idag på kvällen åkte jag och Evis till Biljardpalatset för att spela lite biljard och bara umgås :) det var som alltid riktigt roligt men jag tror jag föredrar RoQ mer ^^ det gick dessutom riktigt bra för mej :P utan 15 totala "matcher" så vann jag 10 :D
Det var en kille som kom fram till mej och frågade om vi skulle spela för han ville ha en bra motståndare :P haha
Jag älskar att spela biljard :) äntligen har jag hittat någonting som jag är bra på ^^

Efter ca 3 timmar så kommer Linus, Kovacs, Johannes, Danne och Pabbe och möter upp oss :P då drar vi vidare för att åka till Medusa för att hälsa på Alex ^^ det var så sjukt mycket folk och killarna var ganska onyktra så vi bestämde oss för att hälsa på Alex och sen dra hem :P

Så nu ligger jag i min varma säng och lyssnar på den hemska stormen utanför..
Tack för den här härliga kvällen :) <3
God natt allihop :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0